...:::امتداد لحظه های ناب:::...

وبلاگ شخصی رسول رحیم نیا

...:::امتداد لحظه های ناب:::...

وبلاگ شخصی رسول رحیم نیا

ذهن متشوش.. .

جمعه, ۱۳ تیر ۱۳۹۳، ۰۵:۴۱ ب.ظ
خیلی دوست دارم برم مشهد!
اما ماه رمضون یکم کار رو مشکل میکنه چون نمیتونم برم 10 روز بمونم که باید برم 2 روز روزه بخورم!
این روزا درگیر یه سری کارای گرافیکی بودم از طراحی لوگو گرفته تا طراحی تذهیب برای کتابت قرآن! هر چی تلاش میکنم به علاقه ام برسم میبینم که علاقه ام تو گرافیکه! اما خوب نمیتونم وقتم رو براش کاملا بذارم.
راستی تبلت رو خریدم نذاشتم بمونه واسه آخر رمضون! راضیم ازش اون کارایی که میخوام رو برام انجام میده و برای من کافیه امکاناتش.
این تابستون میشه گفت اولین تابستونیه که باید برم دانشگاه و دوست ندارم برم از سال 1387 که وارد دانشگاه شدم میشه گفت هر تابستون حداقل نصفش رو دانشگاه بودم امسال هم باید برم اما امسال دوست ندارم!
آخه نمیتونم با هم اتاقیم بسازم و این واسم سخته! اعتقادات افراد براش بی اهمیته و این کنارش بودن رو سخت میکنه بخصوص تو روزای ماه رمضون که باید بیدارشم و سحری بخورم!
چند وقتی بود که نمیدونم چرا بی اهمیت شده بودم به نمازم اما ماه رمضون دوباره بهانه ای واسم شد تا دوباره اهمیت بدم.
از دست یه شخص عزیز خیلی ناراحت شدم وقتی دیدم داره به دوستان مشترکمون زنگ میزنه و ازم گله میکنه! داستانش مفصله که چرا اینکار رو میکنه ولی خوب نمیشه گفت یعنی نگم خیلی بهتره.
تفکراتم خیلی داره عوض میشه! نصبت به خیلی چیزا دیگه هیچ حسی ندارم و فقط وجود دارن تو زندگیم. دوست داشتم الآن میگفتن تمام دغدغه هات رو فراموش کن و یک ماه فقط زندگی کن. خیلی دوست داشتم دوباره روزگارم برگرده به دوران دانشگاه کارشناسی و اصفهان و روزگار خوشم با دوستان اما گذشت.. .
  • رسول رحیم نیا

نظرات  (۵)

  • کمند سلیمانی
  • هم اتاقىات حتى اگه روزه هم نگىرن اونقدر دىگه بى فکر نىستن که جلوت غذا بخورن! پس زىاد سخت نخواهد بود!
    چه رشته اى مى خونى؟ شىمى؟
  • یه دانشجو معلم
  • سلام مبارکته تبلتتون
     
     منم کلا ازخوابگاه خوشم نمیاد مخصوص اینکه یه نفرم باشه که به اعتقاداتت اهمیت نده ویه جورایی اونا رو مسخره کنه که دراین صورت تحمل همچی شرایط وانسانی سخته اما من خودم یکی در برابر همچین آدمایی یه گوشم دره یکی دروازه کلا کسایی که آبم باهاشون توی یه جوب نمیره با دیواربرام هیچ فرقی ندارن وبی توجهه میشم نسبت بهشون که همی باعث میشه راهشونو ازمن کج کنن
     
    شماهم زیاد سخت نگیرین انشالله که بتونین به همین زودیا یه سفرمشهد برین ومطمئنم بااین سفر خیلی از دغدغه هاتون که نوشتین فراموش میکنین
    مکدر شدن چهره ی بعضی افراد تو ذهنمون، فقط و فقط باعثش خودشونن و بس!
    اصلا و ابدا نمیشه طوری رفتار کرد که همه راضی باشن و این واسه بعضیا انگاری زیادی مشکله که بهشون برمیخوره!
    مشکل خودشونه:)))

  • http://20gan.blogfa.com/

  • با توجه به این که گویا مجلسی ها فکر می کنند که مهم ترین مشلات جامعه،‌ عدم تغییر در ساعات کاری رمضان، ساپورت پوشیدن چند زن و دختر،‌ وازکتومی کردن چند مرد و ممنوع نبودن حرف زدن رئیس جمهور پیشین است،‌ تصاویر زیر را به عنوان مشتی نمونه خروار به مجلسی ها عرضه می کنیم تا...ادامه مطلب...http://20gan.blogfa.com/
  • حسین شکری
  • سلام آقا رسول
    منم عاشق امام رضام .
    من یازده سالم بودکه از امام رضا شفاگرفتم.
    هروقت چشمم به گنبد آقا میفته خودبه خود اشکم سرازیر میشه.
    آخه آقا غریب نوازه،مهموناشو خیلی دوست داره.
    "التماس دعا"

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی