...:::امتداد لحظه های ناب:::...

وبلاگ شخصی رسول رحیم نیا

...:::امتداد لحظه های ناب:::...

وبلاگ شخصی رسول رحیم نیا

تهران.. .

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۱۲ ب.ظ

شنبه صبح رسیدم تهران و الآن پنجشنبه است که دارم مینویسم!

این بار که خونه بودم و با سید در مورد کار صحبت میکردم گفت رسیدی تهران برو پیش فلانی مسلما کاری واست میکنه گفتم برنامه دارم البته اگه وقت کنم گفت:"آره میدونم آدم تو شهرای بزرگ وقتش کم میشه"

این هفته رسما حس کردم این کمبود وقت رو!

دانشگاه هم سحری و هم افطار میده خیلی خوبه یکی از نگرانی هام رو کم کرد، البته خوب غذای دانشگاست دیگه اما خوب مسلما از تنوعی که خودم میتونستم درست کنم بیشتره! قیمتش خیلی مناسب تره از اینکه خودم بخوام همون غذا رو درست کنم.

یه عادت دارم اونم اینکه دوست ندارم کار تنهایی انجام بدم همیشه دوست دارم که کارام رو با یه همراه یه دوست یه رفیق انجام بدم، حتی رفتن به احیاء! و نتونستم واسه شب 19 کسی رو پیدا کنم که باهام بیاد. دوست داشتم برم مسجد دانشگاه و اونجا باشم اما کسی نبود، امیدوارم شب 21 رو از دست ندم!

واسه کارآموزی اومدم تهران و قرار بود برم شرکت داروسازی عبیدی اما قبل اینکه بیام تهران بهم خبر دادن که متاسفانه نمیشه کارآموز بگیریم و چون قول بهتون دادیم یه برنامه بازدید براتون میزاریم و بهتون نامه کاراموزی میدیم که کار دانشگاتون به مشکل برنخوره و برای فرصت بعدی تو اولویت قرارتون میدیم! یعنی کارآموزی پر! البته نامه واسه یه شرکت دیگه رفتم گرفتم که اگه بشه برم اونجا تا دوره رو کامل بگذرونم تا یه چیزی یاد بگیرم.

در مورد پروژه کارشناسی ارشد هم مطالعاتم رو دارم بیشتر میکنم و از طرفی هم دارم برای دکتری تخصصی رادیو دارو مطالعات رو آغاز میکنم. از فردا هم باید زبان خارجه رو به لیست کارهام اضافه کنم و منظم برنامه رو اجرا کنم.

سعی میکنم بیشتر بیام.. .



  • رسول رحیم نیا

نظرات  (۱۴)

  • یه دانشجو معلم
  • سلام نماز وروزه هاتون قبول درگاه حق
     
     ان شاالله که به زودی کاراتون درست شه
     
     21رفتین احیا مارو هم ازدعای خیرتون بی نصیب نذارین
    چطور می خواین بیشتر بیاین؟ من که موقع خوندن این لیست سرگیجه گرفتم!!بهر حال دعا می کنم بتونین برنامتونو خوب پیش ببرین و برای امشبم یکی رو پیدا کنین. من معمولا تو اینجور برنامه های دانشگاه مجبورم پذیرایی کنم بخاطر همینم خوشحالم که تابستون دغدغه دانشگاه ندارم:))
    موفق باشین.
    سلام
    شب بیست و یکم هم گذشت.
    امیدوارم که این دفه تنها نرفته باشین مراسم
    التماس دعا
    یاعلی
    مقربون
    سلام
    امیدوارم شب بیست و یکم به احیاء رسیده باشی.
    التماس دعا شب بیست و سوم ما رو هم دعا کن.
    پیروز و کامروا باشی
  • علی دقیقی
  • نماز و روزه هاتون قبول باشه ان شاء الله

    سعیکم مشکور، اولش یکم سخته ولی بعدش راحت می شه، ان مع العسر یسری

    هیچ تلاشی بدون نتیجه نمی مونه...
    شرکت جدیدی که قرار برید اسمش چیه شاید بشناسم و کمکی بتونم بکنم.
  • حسین شکری
  • خدایا در شب قدری که :

    توفیق نصیبمان می کنی تا قرآن بر سر بگذاریم؛

    از تو مسئلت میکنم لیاقتی عطا کنی تا بتوانیم :

    قرآن را در دل بگذاریم .

  • ی عوضیِ تاخرخره پُر!
  • توهمین شهرایِ کوچیکم اینقد کمبودِ وخت داریم ک نگو!
    قبول باشه بنظرم افطاری کردن تو دانشگاه خوب نی حسِ بدی بهم میده نمیدونم چرا:|
  • ی عوضیِ تاخرخره پُر!
  • خیلی ممنون ک خوندین :)
    وممنون تر بخاطرِ لطفتون

    غذای دانشگاه که در هر صورتی لذت بخش نیس ولی خب کار راه اندازه!!!
    منم دوس ندارم تنهایی جایی برم و همیشه لذت تو جمع بودنه...
    بهر حال با این همه مشغله موفق باشین;)
  • کمند سلیمانی
  • پس کارا خیلی سنگینه!
    چقدر دلم برای تهران تنگ شده :-؟
    البته نه برای آب و هواش :دی
    ایشالا که سریع کار آموزی رو تموم کنی و به برنامه هات سر و سامونی بدی و نفسی آسوده بکشی ;)

    link shodid

  • ی عوضیِ تاخرخره پُر!
  • ممنونم:)
    متاسفم من قالبم جای لینک نداره ولی بهتون سرمیزنم

    میری خودکار بیک می‌خری ۱۰۰ تومن،

     ولی‌ لاک غلط‌ گیر ۱۰۰۰ تومن.

    تو این زندگی‌ حتی رو کاغذ هم اشتباه کنی‌ برات گرون تموم می‌شه.

    پس دقت کن!

    من هم خیلی دوست دارم که هرجا میرم یکی باهام باشه ... ولی یه بارم تنها برو . مطمئن باش بیشتر میچسبه . مخصوصن اگر کسی نباشه که فکر کنه تو آویزونشی یا اون آویزونته ( ببخشید دیگه من هر نظری میدم یه جور انتقاده . آخه بلد نیستم نظر معمولی بدم . مثل کمند سلیمانی که میاد میگه : "ایشالا سریع کارارو تموم کنی!" )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی