...:::امتداد لحظه های ناب:::...

وبلاگ شخصی رسول رحیم نیا

...:::امتداد لحظه های ناب:::...

وبلاگ شخصی رسول رحیم نیا

31 روز.. .

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۶:۵۷ ب.ظ

امروز فهمیدم عمر این وبلاگم هم اندازه ماه تیر هستش :دی

این هفته خوب بود.

تقریبا دارم به همه اون برنامه هایی که گفتم میرسم! از مطالعه برای زبان گرفته تا مطالعه برای پروژه. جلسات خوبی هم با استادم داشتم و تقریبا میشه گفت تونستم خودم رو اثبات کنم.

راستی شب 23 رو تونستم برم احیا! خیلی خوب بود. رفتم با دو تا از دوستان مسجد دانشگاه. خیلی خوب بود. مراسمش مناسب و عالی بود به نظرم واقعا لذت بردم. سخنران حجه الاسلام قرائتی بود. برای خیلیا دعا کردم اگه خا قبول کنه البته. البته خیلی چیزا هم خواستم امیدوارم که اگه صلاحم باشن و برسم اگه هم نه تحمل نرسیدن رو داشته باشم!

قرار بود دوشنبه برم خونه تا عید فطر بعد تعطیلات عید  رو برم اصفهان پیش داداشم اما به خاطر یه نامه رفتنم به خونه که لغو شد اما برنامه رفتن به اصفهان فعلا کمابیش پا برجاست. البته قطعی نشده اما خوب گمانه زنی هایی شده.

خداییش تهران خیلی گرمتر از جاهای دیگه است! دیگه کویرم که آدم بره شب هوا سرد میشه اما تهران شب و روزش گرمه. هر روز صبح پا میشم میرم دانشگاه میگم تا افطار میمونم اما هر روز یه اتفاق می افته مجبور میشم ساعت 15 بیام خوابگاه!

امروز یکی دیگه هم بهم گفت مسیری که برای ادامه تحصیل دکتری فکر کردم خیلی خوبه اما هنوز واحمه(واهمه!) دارم ازش و میترسم! می ترسم شروع کنم و کم بیارم! یه همت بلند دیگه میخوام!




  • رسول رحیم نیا

نظرات  (۱۲)

میری خودکار بیک می‌خری ۱۰۰ تومن،

 ولی‌ لاک غلط‌ گیر ۱۰۰۰ تومن.

تو این زندگی‌ حتی رو کاغذ هم اشتباه کنی‌ برات گرون تموم می‌شه.

پس دقت کن!

خوشحالم که به برنامه هاتون رسیدین. برا منم دعا کردین؟؟ ان شالله که شما هم به خواسته هاتون می رسین. منم تجربشو داشتم ترس از آینده،اینکه یه کاری رو می کنین خوبه یا بد یا اصلا موفق میشین یا نه همین ترس حتی باعث میشه آدم نتونه رو هدفش تمرکز کنه ولی کارای بزرگ شجاعت می خواد من مطمئنم که شما موفق میشین.
سلام و خداقوت خدمت شما دوست عزیز
وبلاگتون خیلی خوبه من شما را در لینکستانم ثبت کردم اگر شما هم مایلید وبلاگ من را هم در لینکستانتون بگذارید...باتشکر
نه ازش دلخر شدم......
  • یه دانشجو معلم
  • سلام خوشحالم که تونستین به برنامه هاتون برسین ان شاالله که همه کاراتون خوب پیش بره آقای مهندس

    درمورد گرماهم حق باشماست تهران واقعا هواش گرمه منم متنفرم ازگرما

    خوش به حالتون من خیلی به سخنرانی های آقای قرائتی علاقه دارم ولی متاسفانه فقط یکبار تونستم حضوری به صحبتاشون گوش بدم

    درمورد دکتراهم من مطمئنم شما ازپسش برمیان نگران نباشین
  • Negar.s(رنگ ها...)
  • سلام.
    مرسی از حضورت...لینکی...
    سلام 
    عیدتون مبارک
    باسلام وآرزوی قبولی طاعات وعبادات
    عید سعید فطر بر شما وتمامی میهمانان درگاه حق تعالی مبارک باد.
    التماس دعا
  • ی عوضیِ تاخرخره پُر!
  • باید اینجا باشیُ بفهمی گرماچیه!

    رسیدی ب دکتری؟!!!!خوشبحالتا ماتو کنکورش موندیم دعامیکنم این همت بلندُ خدا بت بده:)

    وقتی خدا مشکلت رو حل میکنه

    به تواناییش ایمان داری

    وقتی خدا مشکلت رو حل نمی کنه

    به تواناییت ایمان داره . . .

    باز باران،باترانه،می خورد بربام خانه..خانه ام کو؟خانه ات کو؟.آن دل دیوانه ات کو؟روزهای کودکی کو؟فصل خوب سادگی کو؟یادت آید روزباران، ؟گردش یک روز دیرین "پس چه شد ؟ دیگر،کجارفت؟خاطرات خوب و رنگین،درپس آن کوی بن بست،در دل تو،آرزو هست؟.کودک خوشحال دیروز ! غرق درغمهای امروز،یاد باران رفته ازیاد،آرزوها رفته برباد
    نامه اسرار آمیزی به نام شانس

    سلام شاید فکر کنید گفته‌های آن کاملاً غیرعقلانی است ولی چیزی را که می‌بینید نمی‌توان انکار کرد!شاید نتیجه آن، فقط و فقط حاصل انرژی مثبت میلیونها آدمی باشه که انرژیشون رو بدرقه این نامه کرده‌اند

    نسخه اصلی در ونزوئلا نزد دختری دانشجو که بنام ماریا است و ارسال کننده اصلی آن است

    این نامه تاکنون طبق اخبار رسمی مایکروسافت از 15 ماه گذشته تا کنون 49 بار در دنیا به 9 زبان چرخیده

    شانس برای شما فرستاده شده.با ارسال آن شما خوش شانسی خواهید آورد.کپی‌ها را برای اشخاص بفرستید که فکر می‌کنید به شانس نیاز دارند.این نامه را نگه ندارید.این نامه باید ظرف مدت 96ساعت ازدست شما خارج شود

    شخصی دیگر به نام داریوش محمودی نیا در روز دوشنبه ساعت 9:50 این پیام را دریافت نمود و بلافاصه آن رابرای 20نفر فرستاد این گونه که او میگوید:پس از فرستادن پیام برای 20نفر 4روز بعد دقیقا همان ساعت با شرکت در همایشی برنده خودروی پراید شدم همان روز جمعه در قرعه کشی همراه اول برنده ی 100 ملیون تومن پول نقد شدم
    پس اعتقادتو به این پیام مثبت کن وشانستو امتحان کن

    از آنجا که این کپی باید در سراسر جهان بگردد شما باید 20 کپی تهیه نموده و برای دوستان بفرستید پس از چند روز شما یک سورپرایز دریافت خواهید نمود.این یک حقیقت است حتی اگر شخصی خرافاتی نباشید
    پال سینگ کارمند اداری بانکی در نپال این ایمیل رادریافت کرد ولی فراموش کرد که این نامه را باید ظرف مدت 96 ساعت ارسال کند. او شغلش را از دست داد؛ کمی بعد نامه را پیدا کرد و 200 کپی ایمیل ارسال نمود و پس از چند روز شغل بهتری بدست آورد.
    چیزی از دست نمی دهید.انتخاب با شماست!کافیست ایمان داشته باشید!
    "متن نامه"

    به نام صاحب شانس
    "دوست من با نگاه به این نامه شما ابتدا به یاد خالق عشق باشید و این نامه را زمانی که دریافت می‌کنید به آنچه دوست دارید دست پیدا خواهید کرد. فکر کنید و کسی را که دوست دارید و میدانید گرفتار است با قلبتان برایش دعا کنید تا مشکلات او از طرف خداوند به واسطه شما حل گردد و بعد یک اتفاقی که انتظارش را می‌کشید و حتی تصورش را نمی‌کنید برایتان اتفاق خواهد افتاد. با دعا برای آن دوست، برکت بیشتر برای شما خواهد رسید! این یک راز است..راز بقاء انرژی..رازی که در فیزیک و متافیزیک به قانون بقاء انرژی شهرت یافته است"...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی