...:::امتداد لحظه های ناب:::...

وبلاگ شخصی رسول رحیم نیا

...:::امتداد لحظه های ناب:::...

وبلاگ شخصی رسول رحیم نیا

بی عدالتی هست یا نیست.. .

دوشنبه, ۲ تیر ۱۳۹۳، ۰۹:۳۳ ق.ظ
دیروز نمره یکی از درسام اومده بود نمره رو که دیدم کلا موندم که چه جور من این قدر کم شدم، آخه نمراتم رو می دونستم فقط یه پروژه رو نمره نداده بود که اصلا انتظار نداشتم با نمره اون این قدر کم بشه!
یکی از دوستان هم زنگ زد نمره اش رو گفت اصلا انتظار نداشتم اون نمره شده باشه!
متاسفانه تهران هم نیستم که بخوام برم پیش استاد تنها راه ممکن رو فرستادن ایمیل به استاد دیدم!
دیشب ایمیل فرستادم.
صبح با صدای گوشیم بیدار شدم یکی از همکلاسی ها که اونم با نمره اش مشکل داشت و ایمیل زده بود پیامک زد که استاد چی بهت گفت! گفتم مگه جواب داد! گفت آره!
دست و صورتم رو نشسته نشستم پای لپ تاپ تا ببینم چی گفته!
ایمیل رو باز کردم و خوندم یه جمله گفته بود که خیلی جالب بود اون جمله این بود:"درضمن نمره اضافه نیز در نظر گرفته شد که دیگر در نظر گرفته نمی شود".
این جمله یه چیز رو بهت میفهمه اونم این که دانشجو حق نداره از حقش هم دفاع کنه!
البته این جا اولین جایی نیست که با این جور چیزی روبرو میشم. دانشگاه قبلی هم این جور بود اما اونجا توجیحم این بود که حق داره این کار رو بکنه چون اگه این کار رو نکنه 120 نفر آدم ممکنه همه اعتراض کنن و دوباره استاد 120 برگه رو بررسی کنه اما اینجا نمی دونم چه جوری توجیح کنم! بابا کلا 6 نفر آدمیم و وقتی 4 نفر از 6 نفر معترض هستن یعنی یه جای کار استاد می لنگه دیگه!


  • رسول رحیم نیا

نظرات  (۴)

  • دختری از تبار تسنیم
  • سلام به شما ممنون از اینکه به ما سر زدید...
    متاسفانه یه قانون (که به نظرم عادلانه نیست) تو دانشگاه هست که همیشه حق با استاد...
    البته بستگی به استادش داره که از این قانون سوء استفاده کنه یا نه...
    ولی خداییش هم ما هم استادا نباید فراموش کنیم که قرار ما با خدا این نبود...
    منظورم فراموش کردن حق الناسه...
  • یه دانشجو معلم
  • مطالبو دارم میخونم طولانین یه کم وقت میبره  به اون یکی وبتونم سرمیزنم کامنتم میدم ولی کامنتتونو تایید نمیکنم 
    استادا بعضی انگارازدماغ فیل افتادن واقعا بی عدالتیه
  • یه دانشجو معلم
  • ممنونم ازانتقادتون میخوام خودمم بعضیاشونو حذف کنم
     
     درمورد اون یکی وبلاگتونم خیلی نوشته های خوبی داره پس علاوه براینکه شیمی رو خیلی خوب بلدین ادبیاتتونم خوبه
  • یه دانشجو معلم
  • برای اون یکی وبتونم که آدرسشو دادین کامنت دادم البته یادم نبود درمورد وبلاگو بخونم فک کردم مخاطب خاص دارن ببخشین
     
     دنیا بنظرمن بنفشه من رنگ بنفشو دوست دارم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی