...:::امتداد لحظه های ناب:::...

وبلاگ شخصی رسول رحیم نیا

...:::امتداد لحظه های ناب:::...

وبلاگ شخصی رسول رحیم نیا

تبلت دغدغه ای چند ماهه.. .

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱ ب.ظ

کلا آدمی هستم که همیشه دوست دارم همراه با تکنولوژی باشم اما خوب جو گیر هم نمیشم که مثلا بخوام هزینه های میلیونی بکنم برای تجربه ی تکنولوژی ها، اصولا اون تکنولوژی مورد نیازم رو با توجه به نیازم تامین میکنم و هیچ وقت پول اضافه براش نمیدم یعنی حتی اگه مثلا پول هنگفتم بیاد دستم بازم اون چیزی رو میخورم که امکاناتش برام قابل قبول باشه و تنها چیزی که همیشه تو خرید هام برام مهمه اینه که چیزی که میخرم گرانتی داشته باشه. مثلا برای لپ تاپ سال 88 جوری انتخابم رو انجام دادم که هنوز که هنوره بنده خدا لپ تاپم داره جواب کارام رو میده و میتونه هنوز هم چند سالی کار کنه و انتخاب عالی ای بود اون زمان و جالبیش اینه که کارایی که من با این لپ تاپ کردم کسی تو تخیلاتش با لپ تاپ نمیکنه حالا یه بار اگه حسش بود چند تجربه رو برایتون میگم.

الآنم چند ماهی میشه که تصمیم گرفتم یه تبلت بگیرم واسه خودم چون دیگه حوصله ام نمیشه بشینم پشت لپ تاپ و PDF بخونم یه جورایی واسم سخته! 

خلاصه کنم چون داستان مربوط به چرایی خرید تبلت و اینجور چیزا نیست، داستان اینه که از وقتی تصمیم گرفتم تبلت بخرم فهمیدم چه همه کارای دیگه ای بودن که منتظر بودن من بخوام واسه یه چیزی پول پس انداز کنم (اصولا هیچ وقت پول زیاد پس انداز ندارم و همیشه در حال زندگی میکنم واسه همین بخوام چیزی بخرم باید چند وقتی صبر کنم تا بتونم پول پس انداز کنم!) تا حمله ور بشن و نذارن حسابم از یه حدی بیشتر موجودی داشته باشه!

از حساسیت تشدید شده چشمم به نور آفتاب که اجبار به خرید عینک آفتابی برام ایجاد کرد و بعدش درس دانشگاه که یه پروژه داشت و به منظور انجامش به دلیل کمبود وقت اجبارا به یه نفر مجبور شدم پول بدم که برام انجام بده.

برای اولین بار تو دوران تحصیلم بود که برای انجام پروژه پول میدادم! سابقه نداشت همیشه خودم تمام پروژه ها رو انجام میدادم!

بعدش که یکی از دوستان درخواست کرد که اگه پولی در چنته دارم جهت قرض بهش تقدیم کنم که نمودم!

البته خوب بعضی وقتا که دوباره به بررسی تبلت های موجود و اونهایی که کار منو راه میندازه و میپسندم میندازم میبینم که چه بهتر که نگرفتم چون گزینه بهتر با ظاهری مورد پسند تر اومده! البته این نکته هم باید بگم که این جوری که من دارم میبینم شاید در اندیشه این تبلت آخرش برم سربازی و بیام و هنوزم نخرمش!

آخرین تبلت که مورد بررسی قرار دادم و دیدم به کارم میاد و از ظاهرش هم خوشم اومد ASUS Fonepad 7 Dual SIM 2014 هستش که در زیر تصویرش رو میبینید. قصد کردم اگه بشه تا آخر رمضون بخرمش!


  • رسول رحیم نیا

نظرات  (۴)

  • یه دانشجو معلم
  • سلام ممنونم ازحضورتون وبتون مطالب خوبی داره همینکه مطالبش کپی پیست نمیشه بنظرمن خوبه برای تبالدل لینک متاسفانه من باآقایون تبادل لینک ندارم ونظراتشونم تایید نمیکنم بالای وبم اینو نوشتم وقبل اینکه یادم بره معذرت میخوام که وقت گذاشتین وکامنت نوشتین ولی من تایید نمیکنم
     
     اما درمورد خرید من هم قبل خرید هرچیزی باید کلی تحقیق کنم وحتما اون چیز گارانتی داشته باشه
     
     چون خودمم قصد خرید تبلت دارم (البته نظرمنه ممکنه شما پسند نکنین یااینکه با دخل وخرجتنون جور درنیاد فقط پیشنهاده )ولی اگه میخرین یه چیز خوب بگیرین گلکسی نوت10بنظرمن خیلی بهتره
  • یه دانشجو معلم
  • وبتونو تقریبا کالبد شکافی کردم فعلا یه مطلب گذاشتین وعمراوبتونم نوشته 4روزه چیز خاصی نیس که بخوام انتقاد کنم ولی مطلب جنجالی داشتین تا وقتی به نتیجه ای نمیرسیدم بحث میکردم
     
     +ازکامنتتون میشه فهمید انتقاد پذیرین که خواستین انتقاد کنم حالا اگه وب منم انتقادی داره خوش حال میشم ذکر کنین
  • یه دانشجو معلم
  • ممنونم آقای رحیم نیا شماهم موفق وموید باشین
    سلام
    خوبی?
    من این تبلت رو دارم راضیم ازش

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی