...:::امتداد لحظه های ناب:::...

وبلاگ شخصی رسول رحیم نیا

...:::امتداد لحظه های ناب:::...

وبلاگ شخصی رسول رحیم نیا

تیم ملی نیاز به حمایت ملی داره.. .

چهارشنبه, ۴ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۵ ب.ظ

عصبی میشم که این همه تلاش رو کسی نبینه و بگه آبرو ایران رو بردن!

بابا کمی منطقی نگاه کنین فوتبال ما کجا و فوتبال جهان کجا. ما خیلی بهتر از اونی که هستیم بودیم و این یعنی بچه ها مچکریم!

ما تا الآن که حداقل من به یاد دارم هیچ وقت حتی این احتمال واسه ما وجود نداشته که بخوایم صعود کنیم همین که ما تا بازی آخر امیدوار بودیم یعنی کلی. اون همه تیم بزرگ حذف شدن اونم تو بازی های دوم یعنی بازی سومشون کلا تشریفاتی بوده.

نتیجه تیم های آسیایی رو بررسی کنین ببینین چیکار کردن ما بهترین آسیا بودیم.

خیلی فشار داره واسم که طرف ندونه بازیکن چه پستی بازی میکنه بعد خیلی کارشناسانه تحلیل کنه! اونم نه از اواسط بازی از همون دقیقه اول که بازی شروع شده! اصولا طول میکشه تا بازیکنا خودشون رو پیدا کنن به نظر من باید 15 دقیقه اول بازیا رو در نظر نگرفت!

به جای حمایت از این تیم و نگاه به 3 بازی و درک این موضوع که عالی بودیم داریم بهش ضربه میزنیم. نمیگم خوشحالم باختیم خوب منم دوست داشتم صعود کنیم اما تیم ملی نیار به حمایت ملی هم داره و اصلا معنی نداره ما بخوایم بدلیل اینکه این دفعه خیلی بهتر از دفعه های قبل بودیم انتظار داشته باشیم قهرمان بشیم. قبلا بازی آخر ما تشریفاتی میشد همین که امسال نشد خودش یعنی پیشرفت و از این باید خوشحال بود. 

به نظر من واسه این تیم باید از جای برخواست و کلاه از سر برداشت.. .


  • رسول رحیم نیا

نظرات  (۴)

سلام دوست خوبم ممنون از حضورتون .. 
  • یه دانشجو معلم
  • بنظرمن بازی ایران دربرابرآرژانتین خیلی عالی بود اصلا فکرنمیکردم که همچی نتیجه ای داشته باشه جام جهانی امسال کلا متفاوت بود خیلی ازتیم های برتر حذف شدن ولی کلا ممنونم ازهمشون عالی بازی کردن خسته نباشن
     
    من دیگه ازحضورتون مرخص میشم خدانگهدار
    ممنون از حمایتتون. از دیدن نظری که گذاشتین هم خوشحال شدم هم روحیه گرفتم. من که کلا فوتبال نگا نمی کنم همین که تموم شد میرم از داداشم خلاصه ای می گیرم بنا به گفته هاشم ایران خیلی خوب بازی کرده.
  • کمند سلیمانی
  • به نظر من-که البته از فوتبال سر در نمیارم- ایران جلوی آرژانتین خوب بازی کرد.

    اما اگه همون دقایق اول گل می خورد اینقدر ناراحت نمی شدم که اون دقیقه اول وقت اضاف گل خورد شدم!

    فوتبال ابران واقعا بده! خداییش بده! اون وقت با این رقمای بالا با فوتبالیستا قرار داد میبندن! بعد والیبالیستا که اینقدر زحمت می کشن و افتخار آفرینی می کنن و واقعا خوب بازی می کنن بهشون رسیدگی نمیشه!

    فوتبال ایران بنظرم باید سعی کنه که بهتر بشه و هنوز شایستگی این که بره جام جهانی رو نداره! تا وقتیم که اینجوری باشه و با این سرعت بخواد پیشرفت کنه وقت تلف کردنه رفتنش به جام جهانی چون همه می دونن که حذف میشه!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی