...:::امتداد لحظه های ناب:::...

وبلاگ شخصی رسول رحیم نیا

...:::امتداد لحظه های ناب:::...

وبلاگ شخصی رسول رحیم نیا

حس بد.. .

شنبه, ۷ تیر ۱۳۹۳، ۱۰:۳۲ ب.ظ

خیلی حس بدیه که آدم احساس کنه داره از دوستان صمیمیش فاصله میگیره! احساس میکنم تفکراتم داره ازشون فاصله میگیره و این باعث میشه که تو جمعشون هیچ حرفی برای گفتن نداشته باشم.

حتی تو زمینه ای نظر میدم هم تقریبا میشه گفت نظرم اهمیتی نداره و آخرش هم بی توجه به حرفای من مسیر کاریشون رو ادامه میدن.

اصلا دوست ندارم این اتفاق بیفته اما نمیدونم هم چه جوری جلوش رو بگیرم!

حس خیلی بدیه.. .


  • رسول رحیم نیا

نظرات  (۷)

آخه من امتحانمو خیلی بد دادم...
اصن غیر قابل وصف
دارم دیوونه میشم
اصن حوصله ندارم 1 سال دیگه بشینم اینا رو بخونم...

شرایط همیشه اونطور نیست که ما دلمون میخواد و همیشه هم نمیشه به سبک و خواسته ی خودمون زندگی کنیم...!

+ در مورد دوستانی هم که نوشتید، آدم باید با کسایی باشه که بودن باهاشون بهش آرامش بده...
گاهی یه دوست جدید تو زندگی آدم، حل و هوا رو بشدت عوض میکنه نسبت به یه دوست قدیمی که دیگه حرفاتو نمیفهمه...!
همیشه تغییر لازمه:)
ممنون برای این روحیه
اما بازم بهم حق بدین که بترسم و نگران باشم...

اما باز ممنون برای روحیه دادن ها...
  • کمند سلیمانی
  • درکت می کنم!

    دقیقا این حسه خودمه پیش دوستام از پارسال تا الان!

    شاید بهتره که دوستامون رو عوض کنیم یا فکرمونو! علایقمون رو اگه بهشون نزدیکتر کنیم شاید!

    من گاهی به موضوع صحبت هاشون که فکر می کنم می رم و درباره ی اون اطلاعاتی درمیارم تا بتونم دربارش کمی حرف بزنم اما اونم زیاد دیده نمیشه :)

    خداروشکر حداقل کسایی رو دارم جز دوستان مدرسه ای که بتونم باهاشون حرفی بزنم...!

  • دختری از تبار تسنیم
  • سلام
    نمی دانم تغییر شما به چه سمت و سویی
    اما من ترجیح دادم رابطه ام رو با بعضی از دوستام کمرنگ کنم چون از اول انتخاب های منطقی برای دوستی نبودن...
    موفق باشید...
  • یه دانشجو معلم
  • نمیتونم چیزی بگم چون خودمم یه مدته درگیر همچی حسی هستم
     
     دیدم نسبت به یکی از دوستام خیلی تغییر کرده 
     
     فعلا یه مدت ازش دور شدم تا بیشتر فکر کنم
  • ی عوضیِ تاخرخره پُر!
  • اینُ درک میکنم چون منم هرروز میگذره احساس میکنم هیشکی تفکراتش شبیه من نی ومن نمیتونم چیزیِ بیان کنم:|

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی