...:::امتداد لحظه های ناب:::...

وبلاگ شخصی رسول رحیم نیا

...:::امتداد لحظه های ناب:::...

وبلاگ شخصی رسول رحیم نیا

بی نظمی.. .

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۲۷ ق.ظ
بعضی وقتا تو کارای خوابگاه دانشگاه میمونم! 
امسال یه قانون جدید گذاشته بودن که برای تعویض اتاق ابتدا باید تمدید کنید تا بعدا سیستم تعویض اتاق براتون باز بشه! این قانون تو اطلاعیه خوابگاه ذکر نشده بود و بر اساس دفعه های قبلی هم اگه می خواستی جابجا کنی باید تمدید رو انجام نمیدادی و روزی که واسه تعویض اتاق بود اتاق جدید رو انتخاب میکردی!
ما هم به همین هوا بودیم و تمدید نکردیم تا روز تعویض اتاق رو جابجا کنیم! روز چهارشنبه 5 شهریور مهلت تمدید تمام شده بود و قرار بود از سه شنبه 11 شهریور تعویض اتاق شروع بشه که روز شنبه دیدن هیچ کس از این قانون خبر نداشته و خیلی ها تمدید رو انجام ندادن! واسه همین یه پیامک انبوه دادن و قانون رو توش ذکر کردن و مهلت تمدید رو تا روز یکشنبه 9 شهریور تمدید کرد ولی تاریخ تعویض اتاق رو جابجا نکردن! تمدید رو انجام دادم و منتظر که روز تعویض فرا برسه و چون میدونستم باید همون ساعات اولیه تعویض رو انجام بدم روز سه شنبه کارآموزی رو کتسل کردم تا بتونم خوابگاه باشم و دسترسی به نت داشته باشم تا همون لحظه اول اتاق رو انتخاب کنم! دوشنبه شب اعلام کردن که به دلیل تغییر در تاریخ تمدید سامانه تعویض روز چهارشنبه مورخ 12 شهریور باز میشه!
بازم گفتم خوب مشکلی نیست سه شنبه کارای چهارشنبه رو انجام میدم که چهارشنبه فقط خوابگاه رو درستش کنم! دیشب باز اطلاعیه زدن که به دلیل عدم تمدید برخی از دانشجویان سامانه تمدید از روز شنبه مورخ 15 شهریور باز خواهد شد و شنبه من کارآموزی هستم و هم اتاقیم هم اصفهان!
دانشگاه قبلی همیشه اطلاعیه ها شفاف و دقیق بود و هیچ وقتم این قدر با افرادی که قانون رو رعایت نمیکردن همکاری نمیکرد و همیشه اولویت رو به کسایی میداد که با توجه به قانون کار رو انجام دادن اما اینجا نمیدونم چیه داستان!
در مورد فشار خون هم باید بگم که هنوز نتیجه آزمایش ها که نیومده اما دفعه پیش به دکتر گفته بودم اضطرابم زیاده کلا دو تا قرض داده بود که یکی شب و یکی صبح می خوردم و روز سه شنبه بعد از یک هفته که دوباره رفتم دکتر برای فشار خون گرفتن فشارم بود 12 روی 8 یعنی دقیقا همونی که باید باشه و فشار خون بالام انگار به دلیل همون اضطرابم بوده!
  • رسول رحیم نیا

نظرات  (۱۶)

سلام خداروشکر که فشار خونتون تنظیم شده سعی کنید زیاد به خودتون استرس وارد نکنین 

این بی نظمی همه جا هست منم همیشه با خوابگاه مشکل دارم اصلا از خوابگاه ومحیطش خوشم نمیاد 
ای بابا شما که نخبه هستین استرس برای این چیزارو که نباید داشته باشین 
توکلتون بخدا باشه بااسترس  چیزی درست نمیشه جزاینکه سلامتیتون به خطر بیفته 
والا من که از این نوشته های دانشجویی سر در نمیارم ولی قول میدم مطالب دیگتو بخونم . موفق باشی . 
بله اتفاقا وب قبلیتونو دیدم  میدونستم اسم مجازیتونه

مطالب خوبی داشت بیشتر خوبیشم به این بود که نوشته هاش مربوط به خودتون بودش
همیشه یه جای کار باید بلنگه...
:/
  • معلم کوچولو
  • چه قانونا!

    ممنون که ما رو خوندین.امیدوارم بتونم همیشه شادبنویسم
    خیلی کار خوبی کردین 
    نوشتن واقعا روح آدمو تخلیه میکنه من نوشتن رو خیلی دوست دارم اما اصلا نمیتونم خوب بنویسم 


    درمورد اسم کیان هم قبول دارم یه
    ک سری از اسامی هست که آدما وقتی به گوششون میخوره حس خوبی نسبت بهش داره ویک سری اسم ها هم هستش که به گوشت میرسن حالت بهم میخوره مثلا من از اسم شقایق وصبا متنفرم


    سلام شمالطف دارین
    اما اینا که نوشته نیست اینایی که من مینویسم فقط سرگرم کردن خودمه 


    سلام عیدتون مبارک 

    ممنونم از حضورتون 
    ببخشی دوسال گذشته اشتباه شد 😒 مسافرت با دوستان خوبه اما تنهایی خیلی بهتره 
    سلام 

    بیشتر مواظب خودت باش دوست قدیمی
  • معلم کوچولو
  • ممنون منم شما رو لینک کردم
    سلام وقتتون خوش
    ممنون که به من سر زدید
    چقدر قانونهای دانشگاه وخوابگاه سخت شده زمان ما خیلی راحت تر بود
    اصلا برای خوابگاه خدا روشکر دردسر نکشیدم
    سلام آقای  رحیم نیا خوبین؟ یه مدت میاین می نویسین بعد دوباره میرین. معلومه سرتون شلوغه راستش وقتی دیدم همه اومدن بهم تبریک گفتن جز کسی که دقیقا2روز مونده به کنکورم اومد نظر داد گف نگران نباش تو تلاشتو کردی. خب خواه ناخواه اینجا کشیده شدم:)) وقت  کردین سری بزنین خوشحال میشم.
    سلام مهربانان .. اخرین جمعه تابستونتون بخیر .. امروز رو بذارین سهم شادی .. بجای همه لبخندهایی که نزدید.. امروز دست بچه تو . دوست تو .. اصلا خودتو .. دست دلتو بگیر و ببر بیرون  از افتاب هنوز یه ذره داغ شهریور لذت ببر .. اونقدر بذار بهت بتابه که تا اخر زمستون دلت رو گرم کنه .. به غریبه ها لبخند بزن .. اون کسی که باهاش ابروهاتو بهم دوختی رو ببر .. بخند .. برقص. . . . یه امروز رو تابستونی تابستونی باش .. قدرشو بدون ..به نیکی بدرقه اش کن .. اخه فصل ها هم اشنای همدیگه هستن. . . بذار وقتی داره اخرین زمزمه هاشو در گوش پاییز میگه تبدیل به ترانه ای بشه که پاییز رو از همون ابتدا براتون پرفروغ کنه ... به سلامتی اخرین جمعه شهریور ماه ۹۳.. به سلامتی شادی و امید و دوستی..

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی